Om u de best mogelijke ervaring te bieden, maakt deze site gebruik van cookies. Als u uw site gebruikt, betekent dit dat u akkoord gaat met ons gebruik van cookies. We hebben een nieuw cookiebeleid gepubliceerd. Lees meer over de cookies die we gebruiken.  BEKIJK HET COOKIESBELEID.

Verzending in Nederland:

Bestellingen geplaatst van maandag tot en met vrijdag vóór 15:00 worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:00 worden op maandag verzonden, met levering op dinsdag. We bieden gratis verzending binnen Nederland voor bestellingen boven de €100.

Internationale verzending:

We verzenden pakketten via DPD en DHL. De levertijd naar België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en Luxemburg is 1-2 werkdagen. Verzending buiten de EU en levertijd zijn afhankelijk van de vervoerder, die een geschatte levertijd zal geven na de douaneafhandeling. Houd er rekening mee dat Diana Beauty & Creative niet verantwoordelijk is voor eventuele douanerechten en andere kosten voor leveringen buiten de Europese Unie. We verzenden niet naar het VK en Polen. Extra belastingen en douanekosten kunnen van toepassing zijn voor internationale bestellingen.

Leveringsopties en -beleid:

Als u niet thuis bent tijdens de levering, zal de koerier een bericht achterlaten waarmee u een nieuwe leverdatum kunt inplannen. Als levering niet mogelijk is, wordt het pakket bezorgd bij het dichtstbijzijnde DPD- of DHL-afhaalpunt.

Pakket volgen:

Na verzending ontvangt u van ons en van de koerierdienst een track & trace-code. Geregistreerde klanten vinden de track & trace-code in hun account op de site.

Verloren/gestolen pakketten:

We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten na verzending en het verstrekken van de track & trace-code. In geval van pakketverlies starten we een onderzoek met DPD. In dergelijke gevallen is de pakketverzekering van toepassing.

Controleer het pakket:

Controleer het pakket in aanwezigheid van de koerier, de beveiligingstape mag niet verbroken zijn en het pakket mag niet beschadigd zijn. Als de beveiligingstape is verbroken of het pakket beschadigd is, maak dan samen met de koerier een schadeverslag (elke koerier heeft dit). Vervolgens wordt de zaak doorgegeven aan de vervoerder. Als je het pakket accepteert met verbroken beveiligingstape of een beschadigd pakket, bevestig je dat de producten compleet en onbeschadigd zijn aangekomen – je kunt dan geen geld terugvragen als producten ontbreken of beschadigd zijn.

Retouren:

Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De producten moeten ongeopend, ongebruikt en in een staat zijn die geschikt is voor wederverkoop.

Retourproces:

Voeg de factuur of andere verzendinformatie bij de retourzending. De directe kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor jouw rekening. Je bent alleen verantwoordelijk voor waardevermindering van de goederen als gevolg van gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen, zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.

Retouren volgens de EU-richtlijn 22.11.2011:

Als je je terugtrekt uit de overeenkomst, ontvang je binnen 7 dagen een terugbetaling van alle betalingen, inclusief de verzendkosten, op voorwaarde dat de goederen in goede staat ons magazijn bereiken. Als je de bestelling weigert of niet ophaalt bij het afhaalpunt en de hele bestelling wilt annuleren, brengen we €6,50 retourkosten in rekening. Dit bedrag wordt afgetrokken van de terugbetaling. De terugbetaling wordt uitgevoerd met dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. We kunnen wachten met terugbetaling totdat we de goederen hebben ontvangen en gecontroleerd dat ze niet zijn gebruikt.

Retouradres:

Mendelssohnstraat 68,
5144GH Waalwijk,
Nederland

Garantie op apparaten:

We bieden 1 jaar garantie op elektrische apparaten, inclusief de NanoStraightener en Ultrasonic Infrared Hair Straightener. De garantie dekt geen schade door onjuist gebruik of onbedoelde acties. De garantie vervalt als reparaties door derden worden uitgevoerd.

Contact en ondersteuning:

Voor vragen of ondersteuning zijn we beschikbaar via WhatsApp (+31682574808, reactietijd 12 uur) en e-mail (info@dianacosmetics.nl, reactietijd 2 uur).